Hlavní nabídka:
I v současné době u nás můžete získat
řidičský průkaz sk.B za velmi krátkou dobu!
Možnost sjednání úvěru na financování kurzu přímo v této autoškole
Autoškola se přesunula do lepších prostor o 150 metrů níže.
Jsme stále na Dolním náměstí v Humpolci
na adrese: Dolní náměstí 34, Humpolec
Žák (nebo rodič) musí sám rozhodnout, jak kvalitní výcvik chce absolvovat. Při této volbě by čkověk měl myslet na to, že to co se naučí v autoškole, je dovednost do konce života! Provoz vozidel je čím dál větší a složitější, aut a dopravních nehod stále přibývá a rozhodně už dnes žáčkovi nestačí "pokrácený" výcvik za nižší cenu. Nesnažte se proto šetřit peníze na tom nejcenějším co máte - na svém životě a zdravíi!
Zde si můžete vyplnit přihlášku on-line,
nebo stáhnout přihlášku a zdravotní posudek.
Žáci této autoškoly zde mají zdarma přístup ke všem učebním postupům a metodám pro výcvik v řízení vozidla
BEZPEČNOST PŘEDEVŠÍM !!
Není jedno, v jakém vozidle se budete učit jezdit. Jen za rok 2019 bylo na našich silnicích evidováno celkem 107572 dopravních nehod, což je v průměru 295 nehod denně (a přitom je povinnost ohlásit nehodu až nad škodu 100 000 Kč na vozidle nebo nákladu). Při těchto nehodách bylo v roce 2019 usmrceno 547 osob, čili v průměru 1,5 osoby denně, těžce zraněno 2110 osob a lehkých zranění bylo v tomto roce celkem 23935 (65,5 osoby každý den). Bohužel tyto nehody se nevyhýbají ani vozidlům autoškol při cvičných jízdách.
Vozidlo, které budete řídit při výuce, je konstruováno pro maximální bezpečnost posádky. Samozřejmostí jsou nejen čelní airbagy, ale i boční airbagy (chránící hrudník a pánev) a dále i hlavové airbagy. To vše i na zadních sedadlech. Tento systém je doplněn předpínači bezpečnostních pásů, břišními předpínači a omezovači tlaku pásu na hrudník. Čelní airbagy mají navíc dva stupně nafouknutí podle intenzity nárazu. Ve výbavě nechybí ani elektronický stabilizační systém ESP s protiskluzovým systémem ASR a asistenčním systémem brzd ABS a EBV a například i automatické zapnutí výstražného světelného zařízení (všech směrovek) při prudkém brždění.
Pro vysoký komfort při jízdě je vozidlo vybaveno např. automatickou dvouzónovou klimatizací, oddělenou pro řidiče a spolujezdce, elektricky ovládanými a vyhřívanými vnějšími zrcátky, dešťovým senzorem předního i zadního skla (jestliže začne pršet nebo třeba padat sníh, stěrače se zapnou automaticky), poloautomatickou parkovací brzdou (sama se při rozjezdu odbrzdí a při vypnutí motoru zabrzdí), posilovačem řízení s proměnlivým účinkem, tempomatem a omezovačem rychlosti, pylovým filtrem atd. Jelikož je vozidlo maximálně odhlučněno, je na přístrojové desce ukazatel řadící páky, který informuje řidiče o tom, zda má přeřadit na vyšší nebo naopak nižší rychlostní stupeň s ohledem na jízdní podmínky. Samozřejmostí je výškově a hloubkově nastavitelný volant, výškově nastavitelné přední sedačky s bederní opěrkou a třeba i možnost spojení mobilního telefonu přes bluetooth s audiosystémem vozidla.
Na bezpečnost žáků je v této autoškole kladen veliký důraz a cílem je naučit budoucí řidiče opravdu umět jezdit a řídit moderní vozidla a ne jenom získat řidičský průkaz.
Dle zákona 247/2000 Sb. žák musí absolvovat minimálně 28 hodin jízd!
Autoškola je povinna vydat žadateli průkaz a průběžně do něho jízdy zapisovat.
Cílem výuky a výcviku v této autoškole je naučit uchazeče o řidičské oprávnění dobře zvládat vozidlo i v hustém silničním provozu. Nejde tedy jen o to získat řidičský průkaz, ale začlenit tyto nové řidiče mezi ty ostatní tak, aby se samostatně a bezpečně dokázali pohybovat po pozemních komunikacích, aby svou jízdou nevytvářeli nebezpečné situace.
Spoustu let jsem ve své autoškole učil, že se na řidičské oprávnění sk. B (osobní automobil) může řídit i traktor do 3.5 tuny. Podle našeho zákona to tak skutečně lze, ovšem podle směrnice EU vydané už v roce 2013 je to zakázané. Naši zákonodárci to ale zapomněli zapracovat do našeho zákona. Při dotazu na policii ČR jsem dostal odpověď, že se to bude pokutovat, protože to v EU nelze a to pokutou 25 000 - 50 000 Kč, čtyřmi body a zákazem řízení na 1 - 2 roky. Řidiči tedy mohou dostat takto vysokou pokutu za to, že dodrží náš zákon !!!